הרמטכ״ל בגבול לבנון: "צריך כאן שינוי מצב ברור"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ״ל בגבול לבנון: "צריך כאן שינוי מצב ברור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל הרצי הלוי סייר היום (ראשון) בעוצבת הגליל (91) עם מפקד האוגדה, תת-אלוף שי קלפר וקיים הערכת מצב עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה. בנוסף פגש את חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ מלכיה.

הרמטכ״ל: ״על החזרה לכל היישובים, גם בדרום וגם בצפון – אחד, צריך לחזור למצב אחר, ולחזור גם לביטחון וגם לתחושת ביטחון. יש דרך צבאית לעשות את זה, ההתחלה שלה זה גם מה שאתם עושים כאן, לפגוע להרתיע, להרוג פעילי חיזבאללה, להראות את העליונות שלנו, והיא יכולה לבוא גם בתצורה של מתקפה והתקפה ומלחמה, ויכול להיות שעל פני הזמן זה יקבל גם תקופות ופתרונות אחרים, כי אנחנו במיקוד בין הזירות על דברים אחרים.

"מדינת ישראל אף פעם לא לקחה ואמרה מלחמה זה הפתרון הראשון שננסה, אבל אנחנו מבינים שבמצב כאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב מאוד מאוד ברור. וכן, קרה דבר מאוד קשה שאומר לנו יש מקרים שנכון להשתמש בכלי הזה, במלוא העוצמה שלו. אנחנו בעזה משתמשים בו, אני לא רוצה להגיד במלוא העוצמה, אבל בעוצמות רבות מאוד וגם עם הישגים יפים״.

בתוך כך, חסן פצ'לאללה, חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חזבאללה אמר היום לרויטרס, כי התקיפות הישראליות (היום) בדרום לבנון הן הסלמה חדשה. "ההתנגדות תגיב להן בהתקפות איכותיות מסוג חדש בין אם בסוג הנשק ובין אם באופי המטרות שיותקפו".



0 תגובות